Znamy się na Analityce! Łączymy wiedzę biznesową, marketingową i analityczną, by pomóc Ci w wyborze, a następnie wdrożeniu i pomiarze odpowiednich wskaźników. Dowiedz się, jaki wpływ na biznes mają poszczególne działania i podejmuj decyzje na podstawie danych.
Analityka internetowa
Zmień dane w decyzje
Pracujemy z danymi, aby w odpowiedni sposób dostarczyć Ci informacji o stanie Twoich działań marketingowych i biznesie. Badamy, jakie dane będą Ci potrzebne i jak je pozyskać, a następnie dostarczamy je w przystępnej wizualnie formie.
Decyzje oparte o dane to droga do wzrostu. Wiemy o tym, bo pomagamy w ich podejmowaniu od lat.
Google Analytics 4
Konfiguracja Google Analytics
Google Data Studio
Google Tag Manager
Analiza biznesowa
Hotjar
Google Search Console
Research danych
Analiza danych sprzedażowych
Analiza rynku i konkurencji
Badanie ścieżki zakupowej
Zwiększenie współczynnika konwersji
Pomagamy mierzyć skuteczność i wyciągać wnioski
Mierzymy skuteczność obecnych działań marketingowych i audytujemy proces analityczny. Uzbrojenie biznesu w dane to nasza specjalność – podłączamy narzędzia analityczne i doradzamy, jakie dane warto mierzyć i poprawiać.
Minimalizujemy silosy danych, określamy cele marketingowe łącząc je z biznesowymi, a następnie wdrażamy całość. Uczymy Twój zespół pracy z danymi w procesie.
Dane są najlepszym paliwem dla decyzji
Ucząc się i wdrażając analitykę nasi klienci:
- lepiej znają swoich klientów i ich zachowania,
- poprawiają efektywność kampanii marketingowych,
- optymalizują strony i sklepy internetowe,
- zwiększają lojalność obecnych klientów,
- poprawiają sprzedaż,
- zyskują konkurencyjną przewagę,
- przestają tracić czas na głupie błędy,
- zwiększają swoją rentowność.
Sprawdził nas Google
I wielu innych
Polecam współpracę z panem Adrianem! Wysoka komunikatywność, kreatywność i szybka realizacja. Młody strateg marketingowy z dużym doświadczeniem, jestem bardzo zadowolony.
Damian Nowak
Właściciel i wspólnik w NZOZ Allmed s.c.
Miałem przyjemność pracować z Adrianem 🙂 Sam jako programista posiadam doświadczenie w pracy z różnymi specjalistami konsultingu. Jednak o Adrianie śmiało mogę powiedzieć tak… Jest to osoba z ogromną wiedzą w swoim fachu i przede wszystkim co cenie u specjalistów nie zależnie od profesji, Adrian podchodzi do zadań zawsze przygotowany z konkretnym i przemyślanym wcześniej planem działania! Jak dla mnie nic dodać nic ująć aby więcej tak przygotowanych specjalistów a byśmy mniej tracili czasu na poprawki nie mówiąc o tym jak szybko dzięki takim osobą można osiągnąć konkretne wyniki! Zdecydowanie Polecam Adriana 🙂
Paweł Niedźwiecki
Programista
Chcemy wyrazić nasze zadowolenie i satysfakcję z przebiegu dotychczasowej współpracy z Adrianem Prędkiewiczem i firmą Sociends, która od roku 2019 pomaga nam w kreowaniu wizerunku naszej firmy, głównie poprzez media społecznościowe (wiele profili na Facebooku, profil na Instagramie, kanały YouTube).
Sociends zaangażowne było również w tworzenie treści i obsługę jednej z naszych stron www. Adrian wzorowo wywiązuje się ze wszystkich swoich obowiązków, dbając o wysoką jakość usług i wzajemnych relacji. Dotychczasową współpracę cechuje bardzo duże zaangażowanie, kompetencje i odpowiedzialność. Na uznanie zasługuje też fakt, że jego reakcja na nasze potrzeby była natychmiastowa. Dzięki wsparciu specjalistów z Sociends udało nam się osiągnąć wysoki poziom rozpoznawalności i utożsamiania nas z profesjonalnym poziomem usług oraz wiarygodność. Polecamy usługi Adriana Prędkiewicza wszystkim, którzy podobnie jak my cenią sobie solidne partnerstwo w biznesie. Życzymy sukcesów mając nadzieję na dalszą owocną współpracę.
Jacek Eckstein
Marketing Manager w Prosupport
Budowanie społeczności wokół marki – Jak robić to dobrze?
Budowanie społeczności wokół marki jest jednym z najważniejszych elementów współczesnego marketingu. Żyjemy w dobie cyfryzacji i nieograniczonego dostępu do informacji, klienci nie chcą być tylko konsumentami, a być częścią wspólnoty ludzi, których łączy wspólny cel,...
4x zmniejszenie kosztu pozyskania klienta w branży usługowej
Cost of Customer Acquisition (CAC) to kluczowy wskaźnik ekonomiczny, mierzony jako suma wszystkich kosztów marketingowych i sprzedażowych potrzebnych do pozyskania jednego klienta. W branży usługowej, gdzie relacje z klientami i wartość świadczonej usługi są często...
Łodziarnia – Większa świadomość marki i sprzedaż dzięki Influencerom lokalnym
Trudno jest w dzisiejszych czasach rozwijać lokal gastronomiczny z produktami bez reklamy i ciekawych, kreatywnych treści w mediach społecznościowych. Lokalni influencerzy stają się angażującymi klientów graczami w strategiach marketingowych marek. Dzięki...
Podczas współpracy
Zaufali nam
Porozmawiajmy o Twojej analityce
Rozwijaj firmę z nami
hello@sociends.pl