+48731492016 hello@sociends.pl

Chciałbyś odnaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? Masz wrażenie, że Twoja marka nie ma żadnych wyróżników lub nie potrafi ich pokazać? A może myślisz o wprowadzeniu nowego produktu lub usługi na rynek? Pomożemy Ci zbudować strategię marketingową i trafić do odpowiednich klientów.

 

Modelowanie strategii marketingowej

Sociends Success Story

Badania marketingowe

Wykorzystujemy wiedzę i społeczność, by dokładnie zbadać Twoją grupę docelową z pomocą rzetelnych badań. 



Budowanie marek luksusowych

Tworzymy marki luksusowe i z powodzeniem wspieramy fimy w sprzedaży usług i produktów segmentu premium.

Warsztaty

Prowadzimy warsztaty z Twoim zespołem, aby lepiej zrozumieć Wasz biznes, cele i dotychczasowe doświadczenia. 

Plan marketingowy

Każda strategia zawiera konkretny plan marketingowy, który jest gotowy do wdrożenia od zaraz. 



Poznaj historie naszych klientów

Strategia marketingowa to szybszy wzrost

Dzięki niej zbudujesz pozytywny wizerunek, zdobędziesz lojalnych klientów, pozyskasz leady oraz zwiększysz sprzedaż w punkcie stacjonarnym lub sklepie internetowym. Konkurencja na rynku jest ogromna, a właściwie opracowana strategia marketingowa to klucz w wygrywaniu z nią.

Zaprojektujesz drogę potencjalnego klienta od pierwszego zetknięcia się z marką aż po zakup produktu i polecanie go kolejnym osobom. Zbuduj prawdziwy “love brand”. A to wszystko z nami, krok po kroku, z pomocą profesjonalnych narzędzi.

Minimalizujemy potencjalne straty klientów i ryzyko przepalania budżetów. Wyróżniamy Twoją markę i jej komunikację na tle konkurencji. Mamy doświadczenie w tworzeniu strategii i planów działania dla firm, które po ich wdrożeniu urosły do pozycji lidera w swoich niszach. 

Strategii nie robi się dla zasady. To bazowy dokument, który ma Cię wspierać na każdym etapie ścieżki dotarcia do potencjalnych klientów. Wskazujemy nią drogę do wyróżniającej się marki.

Lepsza rentowność firmy

Szansa na większe obroty przy wykorzystaniu tego samego poziomu zasobów. 



Lepsza świadomość marki

Dostosowane sposoby i droga do budowania pożądanego wizerunku wśród swojej potencjalnej grupy klientów.

Lepsza sprzedaż

Zbudowanie lejków marketingowych, zmniejszenie ryzyka przepalania budżetu i zwiększenie sprzedaży w e-commerce, b2b lub branży usługowej.

Zaangażowana społeczność

Spójna komunikacja budująca grupę wyznawców, którzy z własnej woli polecają Twoje produkty lub usługi.



1. Rozmowy lub warsztaty strategiczne

Podczas rozmowy lub warsztatów strategicznych zależnie od planowanej skali działań i ilości osób zaangażowanych przeanalizujemy Wasze cele, przewagi konkurencyjne firmy, jej historię, a także przeszłe doświadczenia w kontekście promocji w internecie. 

Pomagamy zarówno w pivocie i zmianie obecnej strategii, dostosowując ją do rynku, a także projektujemy nowe, od zera.

Wykorzystujemy nowoczesne metodyki. Zawsze dobieramy odpowiednie z nich do konkretnego przypadku. Pracujemy między innymi wykorzystując Lean Canvas, Design Thinking, Scaling Up. 

2. Audyt obecnej strategii lub działań

Wykonujemy audyt działań wykonywanych do tej pory, przeprowadzonych analiz rynkowych, skonstruowanych grup docelowych, a także obecnej strategii marketingowej (jeżeli taka istnieje). Upewniamy się, czy wykonanie lub poprawa w zakresie strategii przyniesie firmie oczekiwane rezultaty. 

Zweryfikujemy, czy obecne działania wspierają cele marketingowe firmy, macie wszystkie kompetencje potrzebne do ich osiągnięcia i odpowiednie budżety marketingowe. 

Podpowiadamy klientom, jak wykorzystać wyselekcjonowane atuty w komunikacji i znaleźć swoje miejsce na rynku. Rzetelna analiza SWOT, konkurencji lub komunikacji, a także audyt strony www nie jest dla nas problemem. Wszystkie te elementy znajdą się w docelowej strategii komunikacji marketingowej.

3. Proces przygotowywania strategii marketingowej

Przygotujemy strategię marketingową po przeprowadzeniu wywiadów, warsztatów, a w razie potrzeby również badań rynku i dodatkowych audytów. Umiejętność spojrzenia z szerszej perspektywy na produkt lub usługę we wskazanym segmencie rynku daje mi możliwość zaprojektowania dla Was i z Waszym udziałem rzetelnego dokumentu. 

Co zawiera strategia marketingowa? 

  • sylwetka marki i opis oferty,
  • brand language (język marki do komunikacji),
  • wyselekcjonowanie grup docelowych (segmentacja i persony grupy docelowej),
  • strategiczny plan komunikacji (dystrybucja treści),
  • lejek marketingowy i planowane kanały komunikacji,
  • kluczowe wskaźniki efektywności (KPI),
  • dokładny dokument z wytycznymi, wnioskami i wszystkimi powyższymi elementami do wykorzystania w codziennych działaniach.

Wypozycjonujemy Twoją markę w odpowiednich segmentach, aby dać jej możliwość dalszego wzrostu.

4. Wdrożenie strategii w życie

Stworzenie dokumentu strategicznego w firmie to dobry początek w drodze po lepsze wyniki działań marketingowych. Zakończenie pracy nad strategią to rozpoczęcie pracy według planu, który się w niej znajduje. 

Według posiadanych kompetencji w Twoim zespole pomożemy wyselekcjonować konkretne zadania i rozdzielić pomiędzy poszczególne osoby. Wyznaczymy obszary do wzmocnienia lub zagospodarowania. Pomożemy zdelegować wybrane z nich lub wesprzemy Cię w nich sami wykonawczo, a jeżeli odczujesz taką potrzebę, pomożemy Ci w rekrutacji profesjonalistów.

Nowoczesne metodyki modelowania strategii

Adrian podczas ostatnich 7 lat w branży zbudował dziesiątki strategii pomagając firmom w znalezieniu swojej przestrzeni na rynku. Pomógł wprowadzać nowe marki na rynek, wspierając firmy aż nie zostały liderami w swoich niszach. Uzupełnia praktyczne doświadczenie studiami na Akademii Leona Koźmińskiego, a także nieustannie szkoląc się we wskazanym temacie.

Ukończył między innymi kursy: 

  • Product Management – Building a Product Strategy 
  • Product Management – Building a Product Roadmap
  • Technical Product Management 
  • Agile Product Owner Role – Foundations 
  • Design Thinking – Understanding the Process 

Certyfikowane przez takie organizacje jak: 

  • Project Management Institute, PMI
  • National Registry of CPE Sponsors
  • IIBA – Endorsed Education Provider 

Znamy rozwiązania teoretyczne i skutecznie łączymy je z praktycznymi doświadczeniami, by wspierać firmy w budowaniu większej skali. Angażujemy w tworzenie strategii marketingowej różne osoby z zespołu według kompetencji, aby upewnić się, że efekt finalny będzie zadowalający.

Doradztwo marketingowe

Co o nas mówią

Klienci

Polecam współpracę z panem Adrianem! Wysoka komunikatywność, kreatywność i szybka realizacja. Młody strateg marketingowy z dużym doświadczeniem, jestem bardzo zadowolony.

Damian Nowak

Damian Nowak

Właściciel i wspólnik w NZOZ Allmed s.c.

Miałem przyjemność pracować z Adrianem 🙂 Sam jako programista posiadam doświadczenie w pracy z różnymi specjalistami konsultingu. Jednak o Adrianie śmiało mogę powiedzieć tak… Jest to osoba z ogromną wiedzą w swoim fachu i przede wszystkim co cenie u specjalistów nie zależnie od profesji, Adrian podchodzi do zadań zawsze przygotowany z konkretnym i przemyślanym wcześniej planem działania! Jak dla mnie nic dodać nic ująć aby więcej tak przygotowanych specjalistów a byśmy mniej tracili czasu na poprawki nie mówiąc o tym jak szybko dzięki takim osobą można osiągnąć konkretne wyniki! Zdecydowanie Polecam Adriana 🙂

Paweł

Paweł Niedźwiecki

Programista 

Chcemy wyrazić nasze zadowolenie i satysfakcję z przebiegu dotychczasowej współpracy z Adrianem Prędkiewiczem i firmą Sociends, która od roku 2019 pomaga nam w kreowaniu wizerunku naszej firmy, głównie poprzez media społecznościowe (wiele profili na Facebooku, profil na Instagramie, kanały YouTube). 

Sociends zaangażowne było również w tworzenie treści i obsługę jednej z naszych stron www. Adrian wzorowo wywiązuje się ze wszystkich swoich obowiązków, dbając o wysoką jakość usług i wzajemnych relacji. Dotychczasową współpracę cechuje bardzo duże zaangażowanie, kompetencje i odpowiedzialność. Na uznanie zasługuje też fakt, że jego reakcja na nasze potrzeby była natychmiastowa. Dzięki wsparciu specjalistów z Sociends udało nam się osiągnąć wysoki poziom rozpoznawalności i utożsamiania nas z profesjonalnym poziomem usług oraz wiarygodność. Polecamy usługi Adriana Prędkiewicza wszystkim, którzy podobnie jak my cenią sobie solidne partnerstwo w biznesie. Życzymy sukcesów mając nadzieję na dalszą owocną współpracę. 

Prosupport referencje

Jacek Eckstein

Marketing Manager w Prosupport 

Podczas współpracy

Zaufali nam

Zaufali nam

Poukładaj swój marketing.

Wystrzegaj się największych strategicznych błędów

Myślenie życzeniowe

Opracowywanie strategii opierając się jedynie na przeczuciach i własnej intuicji, bez wykonania podstawowych analiz i badań, stwarza duże ryzyko porażki.

Bagatelizowanie roli przewag

Brak starannego podejścia do znalezienia przewag konkurencyjnych, segmentacji i buyer person to prosta droga do przepalenia budżetu.

Zbyt szerokie spojrzenie

Nie bądź “dla wszystkich” ale skup się na dokładnym sprecyzowaniu grupy idealnych klientów dla swoich produktów lub usług na rynku.

Porozmawiajmy o Twojej strategii

Rozwijaj firmę z nami

Email

hello@sociends.pl

Agencja Sociends