Nasza współpraca z Selly ma długą historię i może być dowodem na to, że przy skrupulatnym realizowaniu starannie zaplanowanego zestawu działań możemy rosnąć razem jako Partnerzy od lat. Przykład w którym Partnerzy i pracownicy firmy wkładają serce i wiedzę w jej długoterminowy rozwój.


Selly.pl to to gotowy i jednocześnie skalowalny sklep internetowy w modelu SaaS. To oprogramowanie umożliwiające prowadzenie i rozwój własnego, profesjonalnego i nowoczesnego sklepu online z pomocą wykwalifikowanych doradców i ogromnej liczby dostępnych funkcjonalności.

Obecnie jest to najszybsza i najbardziej zindywidualizowana pod kątem potrzeb sprzedawców platforma sklepów.


Jakie mieliśmy zadanie?

Naszym zadaniem, już od rozpoczęcia współpracy w 2018. roku, było dbanie o komunikację marketingową firmy. Celem było zadbanie o określony wizerunek w mediach społecznościowych i tworzenie profesjonalnych treści blogowych.

Następnie zakres powiększył się również do działań z zakresu marketingu szeptanego, dopracowywania strony, tworzenia treści SEO, PR i współpracy z mediami, Facebook Ads, a także strategicznego planowania marketingu i nadzoru działań marketingowych innych wykonawców.


Jaki był cel?

Celem wspomnianych działań było zbudowanie silnego wizerunku marki w określonej niszy w e-commerce. Działania miały także przełożyć się bezpośrednio na efekt biznesowy, jak zadowolenie klientów i pozyskiwanie nowych, w różnych pakietach abonamentowych oferowanych przez Selly.pl

Połączenie wewnętrznego wsparcia eksperckiego i merytorycznego, wraz z wykonawczym w wybranych obszarach marketingowych ułatwiło tworzenie kolejnych jakościowych treści i zwiększaniu świadomości marki na konkurencyjnym rynku.


Krótko o realizacji

“Nasza współpraca zaczęła się na targach e-commerce w Krakowie, w 2018. roku, gdzie miałem okazję poznać Mariusza. Udało nam się chwilę porozmawiać, a niedługo potem ustalić zakres działań do realizacji i rozpocząć współpracę” – Adrian Prędkiewicz, CEO & Marketing Consultant w Sociends

Zaczęliśmy od poukładania komunikacji firmy w mediach społecznościowych, na Facebooku. Podejmowaliśmy głównie działania organiczne, które miały pomóc w kreowaniu określonego wizerunku. Całość wspomagaliśmy marketingiem szeptanym w grupach na Facebooku.

Niedługo później rozszerzyliśmy nasz zakres działań o copywriting SEO. Zaczęliśmy wtedy regularnie tworzyć zoptymalizowane i merytoryczne treści o branży e-commerce i pokrewnych na blog firmowy. Pomogło to uzyskać większą widoczność w wyszukiwarce, wizerunek eksperta w branży, a także zebrać wiedzę przydatną dla sprzedawców w platformie.

reklama dla ecommerce

Realizowane były również okresowe kampanie efektywnościowe i doradztwo, w czasie którego określaliśmy wspólnie kierunek i analizowaliśmy kolejne pomysły.

Przy okazji 10-lecia platformy na rynku włączyliśmy się w działania PR’owe, nawiązując kontakt z branżowymi mediami i organizując czasową, ukierunkowaną na kluczowe przewagi oprogramowania kampanię wizerunkową. Byliśmy odpowiedzialni za zorganizowanie formalności, treści, a w następnej kolejności dopilnowanie terminów publikacji.

Wraz z upływem lat widzieliśmy potrzebę zwiększenia natężenia działań marketingowych. Podczas 2021 roku zostaliśmy wdrożeni jako wewnętrzny Partner firmy w zakresie controllingu innych wykonawców działań reklamowych, a także sami zwiększyliśmy zakres wykonywanych dla Selly.pl działań.

strategia komunikacji marki

“To była doskonała okazja, by połączyć doświadczenie analityczne, biznesowe i specjalistyczne, aby poukładać razem cały marketing, treści i komunikaty we wszystkich kanałach, organizując sprawny i efektywny system” – Adrian Prędkiewicz

Rozpoczęliśmy wtedy dodatkowo, wspomniane działania nadzorujące, a także realizację success stories firmy, copywriting sprzedażowy i SEO na niemalże wszystkich podstronach, tworzenie treści do newsletterów i zewnętrznych serwisów.

Wystartowaliśmy z kampaniami Facebook Ads i regularnymi spotkaniami strategicznymi, które umożliwiały szybsze łapanie kolejnych okazji marketingowych i utrzymanie sprawnego flow współpracy.

Dokładnie mierzymy każde działanie, aby wiedzieć, które z nich przynoszą efekt wizerunkowy i sprzedażowy, koncentrując się na utrzymaniu skuteczności i nieustannym wzroście na szybko zmieniającym się rynku, którym jest e-commerce.

Zostaliśmy też Partnerem firmy w zakresie marketingu e-commerce dla klientów, którzy wykorzystują oprogramowanie Selly.pl do sprzedaży i prowadzenia sklepów internerowych. Przygotowaliśmy dla nich specjalnie dostosowaną ofertę, której wykonanie zwiększa szansę wyskalowania sprzedaży.

Więcej o tym partnerstwie przeczytacie w jednym z naszych newsów.


Efekt

Efektem współpracy jest poukładany marketing i świadomość kierunku, do którego zmierzamy. Stopniowo realizujemy określone cele i strategię komunikacji. Udało nam się, wspólnymi siłami, ułożyć wizerunek marki, a także ustrukturyzować większość działań marketingowych.

Połączyliśmy wiedzę biznesową, analityczną i marketingową, a w reklamie technikę i kreatywność. Wszystkie te elementy przyczyniły się do powstania świetnego zestawu kompetencji.

Selly to obecnie jeden z liderów oprogramowania w modelu SaaS dla sklepów internetowych na rynku i coraz większa liczba profesjonalnych sprzedawców docenia ten fakt codziennie je wykorzystując.

Sprawdźcie Selly.pl

Jeżeli myślisz o poukładaniu swoich działań marketingowych, reklamowych lub organizacji pracy, porozmawiaj z nami o możliwości współpracy.