Rolki (pionowe materiały wideo) są obecnie jednym z najbardziej angażujących formatów w mediach społecznościowych. Bez względu na to, czy mówimy o Instagramie, Facebooku, czy TikToku. Nagrywając, montując i publikując ciekawe i pomysłowe materiały Twoja marka ma szansę jeszcze szybciej zwiększać swoją świadomość, zainteresowanie, a także ilość nowych klientów.
Zobaczcie historię naszej współpracy z Łodziarnią / Drożdżarnią z Łodzi! Właścicielami firmy, którzy po wielu latach działalności zdecydowali się podjąć próbę dotarcia do nowych klientów nowoczesnymi kanałami. Zrealizowaliśmy razem nagrywanie i montaż rolek, aby następnie promować je w miejscu, gdzie klienci Łodziarni spędzają najwięcej czasu – w social media.
Jakie mieliśmy zadanie?
Łodziarnia to znany punkt na mapie Łodzi. Od ponad 10 lat możecie znaleźć tam pyszne lody i drożdżówki! Jeżeli tylko wejdziecie do tego miejsca, już na samym początku poczujecie ogromną pasję bijącą od całego zespołu. Właściciele starają się, by każdy wydawany produkt był dopracowany w najmniejszym szczególe.
Lokal znajduje się w lokalizacji, która wymaga od klientów oddalenia się od głównej ulicy w Łodzi. To sytuacja, w której należy dotrzeć do miłośników rzemieślniczych lodów i drożdżówek, a następnie przekonać ich do atmosfery i oferowanej wartości. Tak, by odbyli krótki spacer i zatrzymali się przy ul. Henryka Sienkiewicza. To właśnie zrobiliśmy!
Naszym zadaniem podczas współpracy była jednorazowa kampania i wykonanie materiałów na miejscu w lokalu. Przyjechaliśmy na miejsce, wykonaliśmy wideo, zmontowaliśmy je na rolki, a następnie wykorzystaliśmy w kilku reklamach Meta Ads (Facebook i Instagram).
- Stworzenie scenariuszy do rolek (pionowych materiałów wideo)
- Nagrywanie materiałów na miejscu w lokalu
- Montaż wykonanych materiałów pod określone cele i potrzeby grupy docelowej
- Realizacja kampanii ze stworzonymi materiałami
- Ustawienie i optymalizacja kampanii Meta Ads (FB + IG)
- Analityka i raportowanie wygenerowanych wyników
Był to pakiet dostosowany do etapu, na którym znajduje się lokal. Dzięki niemu efektywnie wykorzystaliśmy budżet i wypracowaliśmy wynik, na którym zależało właścicielom.
Nasz cel – Rozkręcenie marki przy pomocy rolek
- Zainteresowanie osób w konkretnym wieku
- Odświeżenie wizerunku i promocja nowej kategorii produktowej (Drożdżówki)
Krótko o realizacji
Ola z naszego zespołu mieszka w Łodzi, co przyśpieszyło proces nagrywania i montażu. Była to jedna z naszych największych przewag, gdyż zbliżała się końcówka sezonu w lokalu. Odczuwaliśmy potrzebę sprawnego działania zarówno w kontekście nagrań, jak i późniejszej promocji.
Poznaliśmy się podczas wspólnej rozmowy online, gdzie stworzyliśmy harmonogram. Następnie:
- Wykonaliśmy scenariusze materiałów wideo
- Zaplanowaliśmy kampanię Meta Ads (FB + IG) na określony czas
- Ola z naszego zespołu pojechała na dzień nagraniowy do klienta
- Zmontowaliśmy nagrane wideo
- Wykorzystaliśmy materiały w kampanii reklamowej
Zobaczcie rezultat naszej pracy i wybrane rolki.
Tego rodzaju materiały tworzymy w ramach pakietu Reels & Roll. Dzięki naszemu wsparciu coraz więcej firm z powodzeniem tworzy materiały, które angażują i interesują klientów.
Efekt
Podczas miesiąca współpracy wykonaliśmy kilka rolek i kampanii. Dotarliśmy do około 80 000 nowych użytkowników lokalnie, co wpłynęło na liczbę klientów.
Podeszliśmy do współpracy Partnersko i od początku proponowaliśmy zakres, który pozwalał uzyskać efekt przy stosunkowo niewielkich nakładach. Bez wiążących, długoterminowych umów.
Całość podsumowaliśmy raportem i spotkaniem online z genialnym zespołem Łodziarni.
Życzymy dalszych sukcesów i skutecznych działań w sezonie!
Porozmawiajmy o Twoim wyzwaniu
Rozwijaj firmę z nami
hello@sociends.pl