Stałe wsparcie konsultanta, nawet w zakresie godziny lub kilku w miesiącu, pozwala zaoszczędzić tysiące (lub dziesiątki tysięcy) złotych. Inaczej mogłyby one zostać przepalone na skutek nietrafionych decyzji, chaotycznego działania i nieodpowiedniej strategii.
Doradztwo marketingowe
Strategia marketingowa B2B, B2C, E-Commerce
Wprowadzanie produktów i usług na rynek
Rozwój sklepu internetowego
Generowanie leadów B2B
Koordynacja współprac zewnętrznych z agencjami
Weryfikacja raportów ze współprac
Budowanie marki osobistej
Promocja firmy lokalnej
Analityka internetowa
Audyt i optymalizacja SEO oraz SEM
Audyt komunikacji w social media (FB,IG,TikTok,Li,Twitter,Pinterest)
Audyt reklam Google Ads
Doradztwo marketingowe to szybszy wzrost
Doradztwo marketingowe rozumiemy jako prowadzenie Partnera przez kolejne etapy marketingu w świecie digital. To praca, która umożliwia znalezienie barier wzrostu, przebicie ich i przyśpieszenie skalowania. Naszym zadaniem podczas doradztwa jest modelowanie rentownego marketingu, w którym będziesz widział jego realne przełożenie na biznes.
Otrzymaj pomoc w rozwoju sklepu internetowego, generowaniu wartościowych leadów w B2B, analityce danych, audycie wykonawców lub budowaniu skutecznego działu marketingu. Każda konsultacja kończy się planem działania, zadaniami do wykonania i dokumentem, w których monitorowany jest ich status na przestrzeni czasu. Porozmawiajmy i zdobądź Partnera, któremu zależy na Twoim wzroście.
Jak wygląda
Współpraca?
1. Rozmawiamy o Twoich wyzwaniach i nazywamy je, by następnie nad nimi pracować.
2. Określamy zakres doradztwa, który okaże się skuteczny w Twoim wypadku (np. 1h / miesiąc, jednorazowa konsultacja, 10h / miesiąc).
3. Dokonujesz płatności za wybrany pakiet + umówiony zostaje termin pierwszej rozmowy.
4. Podczas spotkania, na którym jesteśmy przygotowani w zakresie Twoich wyzwań przechodzimy punkt po punkcie pomagając w rozwiązaniu poszczególnych kwestii.
5. Spotkanie kończymy podsumowaniem i zadaniami do wykonania, które zapisujemy w dedykowanym dokumencie online.
6. Umawiamy się na kolejne spotkanie, gdzie robimy dalsze kroki w budowaniu rentownego marketingu Twojej firmy.
7. Indywidualnie układamy plan dalszej pracy.
Sprawdź nas
Konsultant to osoba, która powinna mieć duże doświadczenie, popełniać w przeszłości wiele błędów, a także spektakularne sukcesy w swojej branży. Adrian pracuje w marketingu ponad 7 lat, a w tym czasie przeszedł ścieżkę od copywritera piszącego tysiące tekstów, przez performance specjalistę cały dzień siedzącego przy kampaniach, pozycjonera stron i sklepów SEO, social media managera, stratega, analityka i project managera.
W 2018 r. skompletował zespół Sociends i od tego czasu razem pomagamy firmom z branży usługowej, B2B i e-commerce modelować skuteczny marketing.
Wspieraliśmy wiele marek, które startując z naszą strategią, przy wsparciu wykonawczym i doradczym, w ciągu paru lat urosły do poziomu liderów w swoich niszach. Tworzyliśmy marki luksusowe i skalowaliśmy sklepy internetowe.
Obecnie nasz cały zespół składa się z praktyków, którzy poświęcili lata na doskonalenie swoich kompetencji.
Wiemy, że zyski w biznesie powinny zostać zaprojektowane, zanim trafią na konto. Pozostawiając to przypadkowi podejmujesz duże ryzyko.
Sprawdź też nasze social media. Podczas współpracy dobieramy konsultanta, który dobrze zna obszar wymagający usprawnienia w Twojej firmie.
Poukładaj marketing i zbieraj owoce swojej pracy
Każde działanie, które podejmujesz w zakresie digital marketingu powinno przynosić Ci korzyści finansowe lub wizerunkowe, które są mierzalne. Warto wyciągać wnioski z danych i wprowadzać zmiany, aby utrzymać się na najlepszej części toru.
Pracując z nami przestaniesz zadawać sobie poniższe pytania.
- Czy agencja SEO faktycznie wykonuje rzetelnie pracę przy naszym sklepie internetowym?
- Jaką my wgl mamy strategię w social media i na jakiej podstawie dobieramy komunikaty?
- Ile budżetu wydajemy i z jakiego kanału mamy największą skuteczność?
- Po co nam Tik Tok?
- Dlaczego nie rozumiem tych raportów Google Ads?
- Czemu wmawiają mi, że mamy dobre wyniki, a sprzedaż nam spada?
- Jak zdobyć więcej leadów w B2B?
- Co tak właściwie robi ta agencja?
- Kto powinien znajdować się w dziale marketingu i jak go zatrudnić?
Jeżeli teraz je sobie zadajesz przy pracy z inną firmą, porozmawiajmy. Zrobimy, co możemy, aby wszystko rozjaśnić i poukładać Twój marketing. Mamy w tym spore doświadczenie.
Inwestycja w doradztwo marketingowe
Pomyśl, że mógłbyś zaoszczędzić kilka lub kilkadziesiąt tysięcy złotych (i kilkaset godzin swoich pracowników) posiadając jedną informację, dane, raport z rynku lub analizę konkurencji. Konsultacja marketingowa jest inwestycją, która optymalizuje Twoje koszty w taki sposób, byś nie popełniał standardowych, powtarzalnych błędów.
Jeżeli masz za sobą zlecanie działań marketingowych lub rekrutację do tego działu, wiesz jak trudne jest znalezienie specjalisty lub agencji, która posiada specjalistyczne kompetencje i zależy jej na Twoim interesie.
Niektórzy wolą oszczędzać na doradztwie i w tym samym czasie przeznaczać dziesiątki tysięcy złotych na nieefektywne działania marketingowe mając poczucie, że “coś robią”. Często jedna rozmowa i wstępna analiza potrafi zaoszczędzić tysiące złotych. Szczególnie, gdy Twoje działania marketingowe i reklamowe osiągnęły już pewną skalę.
Porozmawiajmy i zweryfikujmy obszary, w których możemy Ci pomóc.
Co o nas mówią
Klienci
Polecam współpracę z panem Adrianem! Wysoka komunikatywność, kreatywność i szybka realizacja. Młody strateg marketingowy z dużym doświadczeniem, jestem bardzo zadowolony.
Damian Nowak
Właściciel i wspólnik w NZOZ Allmed s.c.
Miałem przyjemność pracować z Adrianem 🙂 Sam jako programista posiadam doświadczenie w pracy z różnymi specjalistami konsultingu. Jednak o Adrianie śmiało mogę powiedzieć tak… Jest to osoba z ogromną wiedzą w swoim fachu i przede wszystkim co cenie u specjalistów nie zależnie od profesji, Adrian podchodzi do zadań zawsze przygotowany z konkretnym i przemyślanym wcześniej planem działania! Jak dla mnie nic dodać nic ująć aby więcej tak przygotowanych specjalistów a byśmy mniej tracili czasu na poprawki nie mówiąc o tym jak szybko dzięki takim osobą można osiągnąć konkretne wyniki! Zdecydowanie Polecam Adriana 🙂
Paweł Niedźwiecki
Programista
Chcemy wyrazić nasze zadowolenie i satysfakcję z przebiegu dotychczasowej współpracy z Adrianem Prędkiewiczem i firmą Sociends, która od roku 2019 pomaga nam w kreowaniu wizerunku naszej firmy, głównie poprzez media społecznościowe (wiele profili na Facebooku, profil na Instagramie, kanały YouTube).
Sociends zaangażowne było również w tworzenie treści i obsługę jednej z naszych stron www. Adrian wzorowo wywiązuje się ze wszystkich swoich obowiązków, dbając o wysoką jakość usług i wzajemnych relacji. Dotychczasową współpracę cechuje bardzo duże zaangażowanie, kompetencje i odpowiedzialność. Na uznanie zasługuje też fakt, że jego reakcja na nasze potrzeby była natychmiastowa. Dzięki wsparciu specjalistów z Sociends udało nam się osiągnąć wysoki poziom rozpoznawalności i utożsamiania nas z profesjonalnym poziomem usług oraz wiarygodność. Polecamy usługi Adriana Prędkiewicza wszystkim, którzy podobnie jak my cenią sobie solidne partnerstwo w biznesie. Życzymy sukcesów mając nadzieję na dalszą owocną współpracę.
Jacek Eckstein
Marketing Manager w Prosupport
Podczas współpracy
Zaufali nam
Porozmawiajmy o Twojej strategii
Rozwijaj firmę z nami
hello@sociends.pl